Opće informacije | ||
---|---|---|
Naziv predmeta | Objektno-orijentirano programiranje | |
Studijski program | Preddiplomski stručni studij Računarstva | |
Status predmeta | Obvezatan | |
Godina | 1. (2. semestar) | |
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave | ECTS | 9 |
Sati (P+V+S) | 15+45+0 |
Opis predmeta |
---|
Ciljevi predmeta Upoznati studenta s konceptom klasa i objekata. Skrenuti pažnju studentima na intelektualni proces apstrakcije, kojim se zanemaruju irelevantna svojstva stvarnih objekata, kako bi mogli biti opisani kroz računalne objekte. |
Očekivani ishodi učenja
|
Sadržaj Paradigma programiranja općenito. Specifičnosti objektno-orijentiranog programiranja. Osnovni pojmovi objektno-orijentiranog programiranja: objekt, klasa, metoda, pravo pristupa, ugnježđivanje, nasljeđivanje, polimorfizam, podatkovni i funkcijski član klase. Programski jezici C++ i C# – OO svojstva i specifičnosti, karakteristike i osnove sintakse. Komparacija osnovnih elemenata sintakse. Konstruktori i destruktori. Apstraktne klase. Pretvorba između osnovne i izvedene klase. Redefiniranje funkcija u izvedenim klasama. Aplikativna programska sučelja. Objektno-orijentirani elementi PHP. |
Literatura OBVEZATNA
DOPUNSKA
|